Automatiseer tijdregistratie met tijdmanagementsoftware van Atlassian

Automatiseer tijdregistratie met tijdmanagementsoftware van Atlassian

Tijdregistratie is voor veel organisaties een belangrijk proces om inzicht te krijgen in de werktijden. Deze informatie kan worden gebruikt om klanten te factureren, (overwerk) te compenseren en inzicht te krijgen in hoe medewerkers hun tijd bij het bedrijf besteden. Daarom is het van cruciaal belang om het proces voor het personeel zo eenvoudig mogelijk te maken.

Er zijn een aantal tips om een succesvolle tijdregistratie te realiseren. Eén daarvan is om het proces te integreren in uw intranet of digitale werkruimte, zodat het gemakkelijk toegankelijk is voor al uw medewerkers en voelt als onderdeel van hun dagelijkse activiteiten. Een andere is het gebruik van een modern tijdregistratiesysteem met een intuïtieve gebruikersinterface die op alle eindapparaten en browsers werkt Eenvoudig roosters maken en urenregistratie bijhouden. Ten slotte is het belangrijk om de waarde van dit proces aan uw personeel te communiceren. Ze zijn eerder gemotiveerd om hun werkuren te registreren als ze weten dat dit het bedrijf op de een of andere manier zal helpen.

Met onze tijdmanagementsoftware kunt u het proces van het vastleggen van het werk van uw team automatiseren. Hierdoor maken uw medewerkers tijd vrij om zich te concentreren op hun dagelijkse taken en kunnen ze bijhouden hoeveel tijd ze aan projecten besteden. Daarnaast heeft onze software een eenvoudige gebruikersinterface waarmee uw teamleden eenvoudiger en sneller hun werkuren kunnen registreren. Het is geen wonder dat onze software favoriet is op de Atlassian Marketplace en door meer dan 5.000 bedrijven wereldwijd wordt gebruikt.

Klik hier: https://timebutler.nl/